december 13, 2013

Snygga knappar från Lots of Buttons...

Jag fick ett paket från Hong-Kong idag med knappar jag beställt från Lots of Buttons. Som vanligt när det gäller deras knappbeställning så blev jag inte besviken, dom är verkligen bra att ha och göra med. Stort sortiment, bra priser och snabb leverans.

De stora guldfärgade knapparna är till bröllopskappan jag sydde åt min fru inför sonens bröllop i Madrid. När jag hade sytt färdigt kappan så kollade vi i våra sybehörsaffärer efter passande knappar, men hittade tyvärr inga som var vad vi tänkt oss (begränsat utbud). Vi tog då knappar från en jacka min fru har, som en temporär lösning. Nu när vi fått hem de rätta knapparna så blir det till att byta omgående, så att de tillfälliga knapparna kan sättas tillbaka på sin ursprungliga plats. De silverfärgade knapparna är till ett framtida projekt och knapparna i horn (de brunsvarta med två hål) och de imiterade hornpnapparna är bra att ha på lager (när man ändå beställer är det bra att fylla på i knappburken och för framtiden).

1 kommentar:

  1. Snygga knappar, ska kolla in deras sida. :)
    Trevlig helg.

    SvaraRadera